2014, αποφοίτηση Βασίλης Δούκας και Κων/νος Πράσινος

Γιώργος Γεωργίου

Ονομάζομαι Γεώργιος Γεωργίου, απόφοιτος του Ι.Κ.Κ.Ο το 2013 ,μετά από σπουδές τεσσάρων χρόνων. Ήταν ένα θαυμάσιο ταξίδι με συνοδοιπόρους και Δασκάλους μου δυο υπέροχους Ανθρώπους, τον Γεράσιμο Στουραΐτη και την Ρέντζη Θεανώ. Δυο Ομοιοπαθητικούς που εκφράζουν την κλασσική Διδασκαλία του Hahnemann, πιστούς στις αρχές του και στους νόμους που δίδαξε.

Αυτό το ταξίδι δεν ήταν εύκολο, ήταν δύσκολο. Όμως αυτό επικυρώνει το Ι.Κ.Κ.Ο ως την καλύτερη επιλογή στον χώρο εκπαίδευσης της Κλασσικής Ομοιοπαθητικής. Και αυτό μπορεί να το καταλάβει κάποιος αργότερα όταν θα αρχίσει να εφαρμόζει την ομοιοπαθητική, και θα δει πόσο καλά καταρτισμένος είναι, αλλά και το επίπεδο σπουδών του.

Στο Ι.Κ.Κ.Ο διδασκόμαστε τις βασικές αρχές στην παθολογία, στην φυσιολογία και την ανατομία από ιατρό διδάσκοντα, μαζί με την ύλη της Κλασσικής Ομοιοπαθητικής. Με τον τρόπο αυτό το Ι.Κ.Κ.Ο βάζει ψηλά standards σπουδών σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα σπουδών.

Στο Ι.Κ.Κ.Ο βρισκόμαστε Ιατροί και μη Ιατροί Ομοιοπαθητικοί, Εναλλακτικοί θεραπευτές, Βελονιστές και Οστεοπαθητικοί αλλά και άλλοι των παραϊατρικών επαγγελμάτων Υγείας, δείχνοντας ότι ευγενείς Άνθρωποι μπορούν να συνυπάρξουν σε έναν χώρο για έναν Ευγενικό σκοπό όπως είναι η Ομοιοπαθητική.

Τόσο Μεγάλη και Σπουδαία είναι η Ομοιοπαθητική!
Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στον Γεράσιμο και την Θεανώ!

Ομοιοπαθητικός, Amatsu Tatara (Japanise olistic therapy), Body and Auricular Acupuncturist


Ευαγγελία Μούμου

Κατ’ αρχήν να ευχαριστήσω τον δάσκαλό μου Γεράσιμο Στουραϊτη και την συνεργάτη του Θεανώ Ρέντζη, για τα δημιουργικά δώρα γνώσης, μάθησης, παίδευσης που μου έδωσαν.

Η επιμονή στον τρόπο διδασκαλίας των νόμων της άσκησης της ομοιοπαθητικής Τέχνης, η συνεχής και ακούραστη διάθεση για την αντίληψη των υψηλών στόχων και απαιτήσεων, που πρέπει να έχει ο θεραπευτής για την αντιμετώπιση των ασθενειών, ήταν πάντα το ζητούμενο.

Ασκήσεις, γνώση του Synthesis, ρούμπρικες, ήταν η σπονδυλική στήλη των διδακτικών μαθημάτων. Περιπτώσεις ασθενών, βίντεο, συζητήσεις, επιμονή για την σαφή καταγραφή περιπτώσεων, μόνιμα τρόποι για την σωστή και σαφή κατανόηση των ασθενών και κατ’ επέκταση των ασθενειών.

Πείσμα, επιμονή, υπομονή, θέματα δύσκολα στην αρχή για την κατανόησή μου.

Δουλειά για να αλλάξει ο τρόπος που βλέπαμε όλοι στην αίθουσα τα διάφορα θέματα υγείας. Κούραση για τις έννοιες του φυσικού νόμου «Αιτίας και αποτελέσματος». Η μεγάλη ψυχική δύναμη και αποφασιστικότητα που έδειχνε ο δάσκαλός μας για την θεραπεία των ασθενών, πάντα προκαλούσαν έκπληξη και πάντα ερωτηματικά γι’ αυτόν τον δρόμο της γνώσης της Ομοιοπαθητικής.

Ελευθερία από την ύλη προς τον κόσμο της απειροελάχιστης δόσης του φαρμάκου στο πέραν της ύλης, σε ένα κόσμο πραγματικά «θεραπευτικό». Ταξίδι στους νόμους των θαυμάτων της υψηλής τέχνης της Ομοιοπαθητικής.

Η διδασκαλία στο ΙΚΚΟ, μία ακούραστη εργασία και για θέματα ιατρικά (ανατομία, φυσιολογία, παθολογία), όπου η γνώση της ζωτικής ενέργειας είναι καθοριστικός παράγοντας ευζωϊας.

Αρμονία, όπου το κέντρο του ανθρώπου είναι η υγεία. Φιλοσοφία σχετικά με τη θέληση του ανθρώπου και της ελεύθερης βούλησης.

Διδασκαλία με καθοδήγηση και αγάπη για τους υψηλούς στόχους που έχουμε βάλει σαν σπουδαστές της σχολής μας, νοιώθοντας απέραντη ευγνωμοσύνη για το ταξίδι αυτό.

Ευαγγελία Μούμου
Ομοιοπαθητικός


Βασίλειος Μαυρομμάτης

Όταν πρωτοξεκίνησα την σπουδή μου στο ΙΚΚΟ δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ το εύρος των γνώσεων αλλά και μέχρι που μπορεί να φθάσει αυτή η θεραπευτική τέχνη. Η Ομοιοπαθητική είναι μία ήπια εναλλακτική θεραπευτική μέθοδος, που διεισδύει βαθιά στον οργανισμό θεραπεύοντας μόνιμα και αποτελεσματικά, χρόνιες αλλά και οξείες ασθένειες.

Η σπουδή μου στο ΙΚΚΟ ήταν ένα όμορφο και μαγικό ταξίδι στον χώρο της γνώσης, της φιλοσοφίας και της θεραπείας, που θα συνεχίζεται για πολλά ακόμα χρόνια. Ευχαριστώ δημόσια τους δασκάλους μου για τα όσα μας δίδαξαν, για την συμπαράστασή τους, την αγάπη τους προς την Ομοιοπαθητική και προς όλους τους σπουδαστές του ΙΚΚΟ.

Βασίλειος Μαυρομμάτης
Ομοιοπαθητικός


Νίκος Γεραμάνης

 

Πριν από μερικά χρόνια, ακολουθώντας την υπόδειξη ενός καλού φίλου και συναδέλφου σήμερα, ξεκίνησα τις σπουδές μου στο ΙΚΚΟ. Οι σπουδές σε αυτό με έφεραν σε επαφή, με την ίσως πλέον συγκροτημένη σχολή στην Ελλάδα στο χώρο, από απόψεως διδακτέας ύλης, αλλά και ήθους και θέσης απέναντι στην κοινωνία ως Ομοιοπαθητικοί θεραπευτές.

Ο Γεράσιμος Στουραΐτης, με την τεράστια πείρα που διαθέτει, μας έδωσε ανεκτίμητα όπλα και λύσεις για τα καθημερινά μας προβλήματα στη εξάσκηση της θεραπευτικής τέχνης που λέγεται Ομοιοπαθητική.

Νίκος Γεραμάνης
Ομοιοπαθητικός


 

Άννα Χριστοφοράκη

 

Από πολύ μικρή ήμουν εναντίον των χημικών φαρμάκων πιστεύοντας ότι ο οργανισμός είναι μια τέλεια μηχανή φτιαγμένη έτσι, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίζει τις ασθένειες από μόνος του, αλλά δεν μπορούσα να το αιτιολογήσω.

Όταν έγινα μητέρα ακολουθούσα τις οδηγίες του παιδιάτρου προσπαθώντας να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις απέναντι στο παιδί μου πιστεύοντας ότι εφόσον έχουν διδαχθεί ιατρική θα με καθοδηγούσαν με τον καταλληλότερο τρόπο. Στην πορεία όμως απογοητεύτηκα από την τακτική τους. Στον πρώτο εμβολιασμό το παιδί μου έπαθε σπασμούς, επικοινώνησα με τον παιδίατρο και μου είπε να μην ανησυχώ διότι ήταν αντίδραση του εμβολίου. Ακολούθησαν οι υπόλοιποι εμβολιασμοί με υψηλούς πυρετούς και πολλά προβλήματα στο παιδί (δερματικά, αϋπνίες, γκρίνιες κτλ).

Δυόμισι χρονών νοσεί το παιδί από πνευμονία και έλαβε ενδοφλέβια αντιβίωση στο νοσοκομείο . Από εκεί και μετά ακολούθησε ένας Γολγοθάς για 7 χρόνια περίπου με συνεχείς δύσπνοιες, εισαγωγές στο νοσοκομείο, συνεχές αντιβιώσεις, κορτιζόνη σε εισπνοές αλλά και σε χάπια, νεφελοποιητή κάθε 4 ώρες κτλ.

Κάποια στιγμή το παιδί μου άρχισε να κουτσαίνει και κανένας γιατρός δεν μπορούσε να μου το αιτιολογήσει.

Τότε άρχισα να αναζητώ εξήγηση συλλέγοντας πληροφορίες από δω και από κει. Κάποιος Έλληνας γιατρός που ασκούσε την ιατρική στην Γερμανία είδε το παιδί και μετά που του είπα όλο το ιστορικό μου είπε ότι το παιδί έχει πάθει βλάβη στις κλειδώσεις εξ αιτίας της κορτιζόνης που έχει λάβει.

Αυτή η εκδοχή μου φάνηκε ότι ήταν μια εξήγηση που είχε βάση και έτσι αποφάσισα μέσα μου να βρω κάποιον άλλο τρόπο να βοηθήσω το παιδί μου.

Αρχικά σκέφτηκα να αλλάξω τόπο διαμονής, όμως κατά την διάρκεια της έρευνας μου στο ιντερνέτ εντόπισα την ομοιοπαθητική ως εναλλακτική θεραπευτική μέθοδο. Διάβασα την φιλοσοφία της, τις βασικές αρχές της και μαρτυρίες ασθενών και ένοιωσα ότι «Αυτό είναι» που θα μας βοηθήσει. Μου δινόταν απαντήσεις στα ερωτήματα μου που με βασάνιζαν όλο αυτό τον καιρό.

Έτσι λοιπόν και για καλή μου τύχη εντόπισα το Ιπποκράτειο Κέντρο Κλασσικής Ομοιοπαθητικής όπου μου δινόταν η ευκαιρία να ασχοληθώ ουσιαστικά με αυτή την τέχνη, εφόσον η σχολή έχει διεθνή αναγνώριση και ακολουθεί τα πανευρωπαϊκά εκπαιδευτικά πρότυπα του Ευρωπαϊκού Κεντρικού Συμβουλίου Ομοιοπαθητικών (ECCH). Αυτό μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη και δεν γελάστηκα στο παραμικρό σε όλη την διάρκεια των σπουδών μου. Μου δινόταν η ευκαιρία να κάνω σπουδές εξ αποστάσεως μιας και κατοικώ στα Χανιά της Κρήτης και οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις δεν μου επέτρεπαν να μετοικίσω για να κάνω σπουδές. Απαιτούνταν μόνο να κάνω κάποια ταξίδια στην Αθήνα για τις συναντήσεις τις σχολής που λάβαιναν χώρα μόνο Σαββατοκύριακο και έτσι μου ήταν εφικτό να τα παρακολουθήσω παράλληλα με τις καθημερινές οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις μου.

Ήρθα λοιπόν σε επικοινωνία με την κ. Θεανώ Ρέντζη-Στουραΐτη που έχει την διεύθυνση σπουδών και μου έδωσε τις απαραίτητες πληροφορίες για το ξεκίνημά μου. Σε αυτό το σημείο έχω να πω ότι οι οδηγίες της κ. Ρέντζη ήταν σύντομες, μα πολύ καθοδηγητικές, ώστε να μπορέσω να αρχίσω να ξετυλίγω του κουβάρι του νήματος της ομοιοπαθητικής θεραπευτικής τέχνης. Της οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ όπως και στον δάσκαλο μου και διευθυντή της σχολής Γεράσιμο Στουραΐτη, για το καθοδηγητικό χέρι που μου άπλωσαν στην διάρκεια των σπουδών μου αλλά και στην τώρα επαγγελματική μου πορεία ως ομοιοπαθητικός.

Ξεκινώντας, λοιπόν, τα μαθήματα ομοιοπαθητικής πρέπει να ομολογήσω ότι στην αρχή αναρωτιόμουν γιατί θα πρέπει να κάνω τόσο χρονοβόρες εργασίες παράλληλα με την μελέτη της φιλοσοφίας και της φαρμακολογίας της ομοιοπαθητικής. Όμως στην πορεία κατάλαβα ότι αυτές οι χρονοβόρες εργασίες με βοήθησαν μακροπρόθεσμα στην σωστή επιλογή των θεραπευτικών αγωγών που συνταγογραφώ ώστε να επέρχεται ίαση στους ασθενείς μου.

Ένα ευχαριστώ για τον κ. Στουραΐτη και την κ. Ρέντζη είναι πολύ λίγο για να εκφράσω τα συναισθήματά μου απέναντί τους. Έχω όμως να πω ότι είμαι ευτυχής που βρέθηκαν στον δρόμο της ζωής μου. Εξαιτίας αυτών έχει ανέβει το επίπεδο της ζωής της δικής μου αλλά και της οικογένειάς μου. Η κόρη μου που είχε το πρόβλημα δεν έχει πια κανένα πρόβλημα υγείας και στο σπίτι μας δεν ξαναμπήκε εδώ και χρόνια χημικό φάρμακο.

Εκτός όμως από την βελτίωση ζωής και υγείας σε προσωπικό επίπεδο μου δόθηκε η δυνατότητα να βοηθάω ουσιαστικά τους ανθρώπους γύρω μου. Πράγμα που με κάνει να νοιώθω ιδιαίτερα χρήσιμη και ευτυχής που ασκώ την ομοιοπαθητική θεραπευτική τέχνη.

Άννα Χριστοφοράκη
Ομοιοπαθητικός

 


 

Σταυρούλα Μούμου

Για εμάς, τους σπουδαστές του ΙΚΚΟ, η ομοιοπαθητική προσεγγίζεται μόνο ως μία πολύ σοβαρή εναλλακτική ολιστική θεραπευτική τέχνη, που απαιτεί πάρα πολλές γνώσεις και αφοσίωση. Για την έγκυρη εφαρμογή των γνώσεων αυτών στα πεδία της Θεραπευτικής, το ΙΚΚΟ εξασφαλίζει 4χρονη φοίτηση. Η ομοιοπαθητική είναι μια δύσκολη και ανεξάντλητη επιστήμη. Η εντατική εκπαίδευση της σχολής μας, μας καθιστά συνειδητοποιημένους και μάχιμους θεραπευτές. Με οδηγό πάντα τις θεμελιώδης αρχές και νόμους της κλασσικής Ομοιοπαθητικής προτείνεται η προσέγγιση της ολότητας του ανθρώπου, με το λεπτομερές ομοιοπαθητικό ιστορικό και την ανάλυσή του.

Η έννοια της αυτοτελούς θεραπευτικής μέθοδου της Ομοιοπαθητικής καθίσταται σαφής μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΙΚΚΟ, που έχει σχεδιαστεί με μεγάλη υπευθυνότητα.

Τα μαθήματα που διεξάγονται σε ένα περιβάλλον φιλικό και πολιτισμένο, αποσκοπούν στην ανταλλαγή απόψεων, ερωτήσεων και επίλυσης αποριών. Το περιεχόμενο της εκμάθησης της υψηλής τέχνης της ομοιοπαθητικής συνίσταται στους Νόμους της, την ψυχολογία του βάθους, θεωρία, κλινικά περιστατικά, τη γνώση των Materia Medica και Repertory, πρακτική άσκηση σε ομοιοπαθητικά ιστορικά. Για την επιτυχία του εκπαιδευτικού προγράμματος έχει προβλεφθεί η διάθεση και χρήση οπτικοακουστικών μέσων, με προβολή video, καθώς και η προσφορά μίας συνεχόμενης εκπαίδευσης με την συμμετοχή σε συνέδρια και τη συνεχή ενημέρωση.

Βασικό όμως εφόδιο στην Ομοιοπαθητική μας κατάρτιση ειναι η βαθειά κατανόηση της ΥΓΕΙΑΣ, ως κατάσταση ζωής, ως ΑΡΜΟΝΙΑ σε όλα τα επίπεδα, με σεβασμό στην φύση και στην ατομική επιλογή.

Η ; Ομοιοπαθητική είναι η ενεργειακή θεραπευτική Τέχνη της ελευθερίας!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον δάσκαλό μας και διευθυντή της σχολής Γεράσιμο Στουραίτη και την συνεργάτη του Θεανώ Ρέντζη-Στουραίτη για την ανιδιοτελή μετάδοση την ομοιοπαθητικής γνώσης, την αγάπη, την ενθάρρυνση και υποστήριξη για τον δύσκολο δρόμο της κατάκτησης της υγείας.

Σταυρούλα Μούμου
Ομοιοπαθητικός